Witam

Obrazek
To tutaj czytasz Regulamin, witasz się z nami, opisujesz Swoją historię...

Re: Witam

Postprzez ibiza13 » So sty 13, 2018 17:27

Sorki, że tak długo nie odzywałam się, ale trochę chorowałam, a potem musiałam nadrobić zaległości i nie zawsze po powrocie do domu chciało mi się siadać do kompa.
To co napisałaś o problemach z brzuchem, wysokim poziomem żelaza i bilirubiny to świadczy o tym, iż coś jest nie tak. Bilirubina bierze udział w przemianach cholesterolu w organizmie. Jeżeli stolec jest jasny, a mocz ciemny to znaczy, że coś złego dzieje się z wątrobą. Może jakieś zapalenie. Za wysoki poziom Fe też jest groźny, bo ten pierwiastek w nadmiarze jest toksyczny. Być może to on zaburza pracę wątroby i stąd ten podwyższony poziom bilirubiny i być może stan zapalny w wątrobie. Teoretycznie żelazo krąży w organizmie w obiegu zamkniętym. Wyjątek stanowią miesiączkujące kobiety oraz krwotoki związane z urazami itp. Nie rozumiem skąd u Ciebie podwyższony poziom Fe, przy prawidłowej morfologii. Gdybyś miała podwyższone czerwone składniki krwi to można by podejrzewać, że dopadała Cię nadkrwistość, ale u Ciebie tak nie jest. Niestety aż tak nie znam się na medycynie, ale na pewno należało by powtórzyć poziom Fe. Być może to błąd laboratorium. Lekarz, który dał Ci skierowanie na te badania nie skomentował tych wyników? Nie kazał Ci ich powtórzyć?
"Życie jest albo wielką przygodą, albo niczym." - Helen Keller
W pracy robię TO, a w domu TO

Obrazek
Avatar użytkownika
ibiza13
Administrator
Administrator
 
Posty: 2154
Dołączył(a): N lip 25, 2010 09:06
Lokalizacja: Słupsk/Szczecin

Postprzez » So sty 13, 2018 17:27

 

Re: Witam

Postprzez Dilo » Cz lut 08, 2018 07:42

Witam Ibiza
troche mnie nie było ale mam urwanie głowy i w pracy i w domu z powodu przeprowadzki. Korzystając z okazji ze leże chora i mam wolna chwile w końcu moge coś napisac . Co do wyników żelazo i bilirubina sie unormowały. Gastroskopia też wyszła ok a dalej dolegliwości żołądkowe są. Lekarz polecil ta ph metrie ze to badanie naj wiecej jest w stanie powiedziec o refluksie. Szkoda że to wszystko tyle kosztuje :( Jestem po badaniach na nietolerancje pokarmowe wyszlo mi kilka silnych wiec jestem na diecie eliminacyjnej czekam na wizyte z gastroenterologiem i dietetykiem może cos mi podpowie. W tym miesiacu dostałam skierowanie od reumatologa na sporo badan plus ana i ena wiec tez cos moze sie zdeklaruje:) pozdrawiam
Dilo
autostopowicz
autostopowicz
 
Posty: 19
Dołączył(a): N sty 08, 2017 20:14

Re: Witam

Postprzez ibiza13 » N lut 11, 2018 17:08

Dobrze, że żelazo i bilirubina unormowały się. Martwią mnie Twoje dolegliwości żołądkowe. Nie jest wesoło jak człowiek nie może jeść, bo jedzenie mu szkodzi. Ph metria jest nierefundowana, że będziesz musiała za nią płacić? Ile kosztuje to badanie? Czy badania od reumatologa też będziesz robić prywatnie? Przecież to na same badania można wydać fortunę, a gdzie leczenie? Kurcze wkurza mnie to, że jak człowiek jest zdrowy i płaci kilka składek zdrowotnych, bo ma kilka umów to państwo chętnie po te pieniądze sięga, a jak człowiek zachoruje i potrzebuje diagnostyki, to aby zrobić ją szybciej lub żeby w ogóle udało ją się zrobić, to trzeba wykonać ją prywatnie. To jest wkurzające :twisted: :twisted: :twisted: :x :x :x :x . Najgorsze w tym wszystkim jest to, że niestety ale nie możemy z tym nic zrobić.
Gdy już będziesz coś wiedziała to daj znać. Coś już udało Ci się wyeliminować z diety?
"Życie jest albo wielką przygodą, albo niczym." - Helen Keller
W pracy robię TO, a w domu TO

Obrazek
Avatar użytkownika
ibiza13
Administrator
Administrator
 
Posty: 2154
Dołączył(a): N lip 25, 2010 09:06
Lokalizacja: Słupsk/Szczecin

Re: Witam

Postprzez Dilo » Wt mar 13, 2018 20:56

Witam , trochę mnie nie było ale mam ostatnio urwanie głowy normalnie nie ma czasu chorować:) ostatnie badania przeciwciala dalej dodatnie scl 70 i jeszcze doszło graniczne ssa.Krew w miare ok ale znów zelazo duze i jeszcze mocznik niski. Reumatolog powiedziała że to żelazo ja niepokoi i mam isc do hematologa.Byłam na wizycie i dr skierował mnie do szpitala na badania w kierunku hemochromatozy. No wiec znów czekanie chociaż P dr mnie uspokoiła i mówiła ze raczej wszystko bedzie dobrze. Ostatnie dni cos stawy zaczynaja sie odzywać i dostalam jakiegos uczulenia na twarzy i dekolcie mam nadzieje że sie nic znowu nie zaczyna... Dam znać jak po szpitalnych badaniach :) pozdrawiam
Dilo
autostopowicz
autostopowicz
 
Posty: 19
Dołączył(a): N sty 08, 2017 20:14

Re: Witam

Postprzez ibiza13 » Śr mar 14, 2018 09:09

Dilo może rzeczywiście cierpisz na hemochromatozę tym bardziej, że w przypadku tej choroby mogą wstąpić bóle stawów, mogą być podniesione enzymy wątrobowe, mogą występować bóle brzucha i jeszcze może pojawić się cała masa innych objawów. Wypisałam tylko te, które Tobie najbardziej dokuczają. Także na twoim miejscu jak najszybciej poszłabym do hematologa, tym bardziej, że wiadomo ile teraz czeka się na wizytę u specjalisty. Żelazo jest bardzo toksycznym pierwiastkiem i gdy jest go za dużo w organizmie, a u Ciebie badania pokazują, że tak jest, to po prostu organizm jest zatruty i stąd tak wiele niespecyficznych objawów. Często są one podstawą do postawienia błędnej diagnozy, właśnie dlatego, że sugerują inne schorzenia.
"Życie jest albo wielką przygodą, albo niczym." - Helen Keller
W pracy robię TO, a w domu TO

Obrazek
Avatar użytkownika
ibiza13
Administrator
Administrator
 
Posty: 2154
Dołączył(a): N lip 25, 2010 09:06
Lokalizacja: Słupsk/Szczecin

Re: Witam

Postprzez Dilo » Pt mar 16, 2018 09:22

Byłam juz na wizycie u hematologa nic nie moze powiedzieć bez dodatkowych badan. Ale pracuje w szpitalu i zapisala mnie na 4 kwietnia., mam przyjechać doszpitala i zrobi mi wszystkie badania w kierunku hemochromatozy. Ostatnio żalądek mi troche odpuscil i coraz mniej odczuwam dolegliwosci mimo ze pozwalam sobie nawet na kawe:)
Dilo
autostopowicz
autostopowicz
 
Posty: 19
Dołączył(a): N sty 08, 2017 20:14

Re: Witam

Postprzez ibiza13 » Pt mar 16, 2018 10:53

To dobrze, że 4.04. będziesz miała zrobiony komplet badań w kierunku hemochromatozy. Trochę szkoda, że to dopiero za prawie 3 tygodnie, ale patrząc na aktualne terminy u specjalistów to i tak niedługo. Zastanawia mnie dlaczego od razu nie zleciła Ci badań, abyś mogła je zrobić ambulatoryjnie i na wizytę miałabyś już jakieś wyniki. Może ja się po prostu nie znam ;) Fajnie, że żołądek Ci odpuścił. To jest plus i jest się z czego cieszyć. Daj znać po wizycie jak tam badania i co Ci lekarka powie.
"Życie jest albo wielką przygodą, albo niczym." - Helen Keller
W pracy robię TO, a w domu TO

Obrazek
Avatar użytkownika
ibiza13
Administrator
Administrator
 
Posty: 2154
Dołączył(a): N lip 25, 2010 09:06
Lokalizacja: Słupsk/Szczecin

Postprzez » Pt mar 16, 2018 10:53

 

Poprzednia strona

Powrót do Nasze Historie Choroby

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość